Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Reorganizacja w ratuszu. Sześć wydziałów przeniosło się na 3 Maja

Daniel Świerżewski
Daniel Świerżewski / Polskapresse
Urząd Miasta poinformował, że sześć komórek organizacyjnych przeniosło się do gmachu przy ul. 3 Maja 16.

Chodzi o Audytor Wewnętrzny, Wydział Kontroli, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Biuro Obsługi Inwestora, Biuro Nadzoru Właścicielskiego. – Przyczyną jest wygasająca umowa dzierżawy budynku, w którym te jednostki funkcjonowały. Nie wykluczamy, że będzie to rozwiązanie stałe. Nie ma w tym nic niezwykłego. Często, jeśli następuje jakaś reorganizacja, wiąże się to z przenosinami do innego pokoju bądź budynku. Ma to na celu ułatwienie pracy – powiedziała nam Monika Maron-Kozicińska, Kierownik Oddziału Informacji Miejskiej.

Czytaj także: W Płocku powołana zostanie Rada Seniorów

Co ważne, nie ulegają zmianie godziny urzędowania wyżej wymienionych wydziałów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wielki Piątek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na plock.naszemiasto.pl Nasze Miasto