Chodzi o Audytor Wewnętrzny, Wydział Kontroli, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Biuro Obsługi Inwestora, Biuro Nadzoru Właścicielskiego. – Przyczyną jest wygasająca umowa dzierżawy budynku, w którym te jednostki funkcjonowały. Nie wykluczamy, że będzie to rozwiązanie stałe. Nie ma w tym nic niezwykłego. Często, jeśli następuje jakaś reorganizacja, wiąże się to z przenosinami do innego pokoju bądź budynku. Ma to na celu ułatwienie pracy – powiedziała nam Monika Maron-Kozicińska, Kierownik Oddziału Informacji Miejskiej.
Czytaj także: W Płocku powołana zostanie Rada Seniorów
Co ważne, nie ulegają zmianie godziny urzędowania wyżej wymienionych wydziałów.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?