Kasa w Urzędzie Miasta wkrótce zostanie zamknięta
Kasa w Urzędzie Miasta Płocka będzie czynna wyłącznie do 30 czerwca 2022 roku. Płatności gotówką będą jednak cały czas możliwe w opłatomatach dostępnych w budynku ratusza, a także bez prowizji w każdym oddziale PKO BP.
W ratuszu będzie możliwość płacenia za pomocą:
- bezgotówkowych terminali na wybranych stanowiskach w Biurze Obsługi Klienta,
- dwóch samoobsługowych opłatomatów banku PKO BP S.A. (gotówka, karta płatnicza, BLIK).
Zapłaty będzie można dokonać również poprzez stronę
internetową, ale dotyczy to tylko wybranych opłat, a także pobiera prowizję w wysokości złotówki oraz przelewem z posiadanego przez klienta rachunku bankowego.
W urzędzie można dokonać zapłaty wyłącznie z tytułu podatków i opłat publicznoprawnych. Natomiast należności wynikające z czynności cywilnoprawnych, takich jak najem, dzierżawa, wykupy mieszkań i tym podobne, można wpłacać przelewem z rachunku bankowego lub gotówką w oddziale banku PKO BP bez prowizji.
Przy wpłacie, konieczne jest wpisanie następujących danych:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania,
- tytuł wpłaty (podatek od nieruchomości, opłata za wywóz odpadów komunalnych, opłata skarbowa itp.),
- okres jakiego wpłata dotyczy (miesiąc, rok itp.),
- numer dokumentu stanowiącego podstawę zapłaty, jeśli taki został wydany (decyzja, dokument obliczenia opłaty itp.).
Informacji niezbędnych do dokonania wpłaty udzielają merytorycznie odpowiedzialne komórki organizacyjne urzędu. Telefon do Biura Interwencji i Informowania Mieszkańców 24 364 55 55.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?