30. Finał WOŚP w Płocku. Trwa nabór wolontariuszy

Patrycja Seklecka
Patrycja Seklecka
Stanisław Wadas / WOŚP
Udostępnij:
To już pewne – Młodzieżowy Dom Kultury w Płocku otrzymał pozwolenie na utworzenie Sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 30. Finał WOŚP zagra 30 stycznia 2022 roku. Potrzebni są wolontariusze. Zainteresowani mogą zarejestrować się internetowo.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znów zagra w Płocku. Podczas 30. Finału WOŚP zbierane będą środki na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. W związku z organizacją 30. Finału sztab WOŚP Płock prowadzi nabór wolontariuszy. W całej Polsce zarejestrowano ich już ponad 22 tysiące.

30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

30. Finał WOŚP zagra 30 stycznia 2022 roku. W tym roku zebrane pieniądze zostaną zainwestowane w zapewnienie najlepszej diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Na liście zakupów znajduje się specjalistyczny sprzęt, m.in.: angiograf dwupłaszczyznowy do leczenia siatkówczaka, tonometry do pomiaru ciśnienia śródgałkowego czy lampy szczelinowe do diagnostyki przedniego odcinka oka. Datki można przekazywać już od początku grudnia, biorąc udział w akcjach internetowych i wydarzeniach zamkniętych.

Jak zostać wolontariuszem WOŚP?

Rejestracja przebiega podobnie jak w poprzednim roku. MDK w Płocku prosi o przesłanie zgłoszenia na adres: [email protected] w celu otrzymania kodu (tokenu) umożliwiającego rejestrację. Przed wykorzystaniem kodu należy zarejestrować się na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl. W przypadku osób niepełnoletnich konto zakłada rodzic/opiekun. Konta utworzone podczas 29. Finału pozostają aktywne.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • W przypadku grup zorganizowanych – nazwę grupy, imienną listę członków (maksymalnie 8 osób) oraz kontakt do koordynatora grupy. Prosimy, żeby koordynatorem była osoba pełnoletnia.
  • W przypadku osób indywidualnych – imię i nazwisko kandydata na wolontariusza.

W przypadku braku możliwości rejestracji przez internet (tylko w wyjątkowych przypadkach), istnieje możliwość zapisu bezpośrednio w Sztabie. Wtedy należy zgłosić się do Młodzieżowego Domu Kultury w Płocku (ul. Tumska 9a, pok. 17) w dniach 9 listopada – 10 grudnia bieżącego roku w godzinach 9.00 -14.00 z wypełnioną ankietą i zdjęciem do identyfikatora w formie elektronicznej (w rozmiarze co najmniej 800×600 pikseli). Na zdjęciu musi być widoczna cała głowa, twarz nie może być zasłonięta przez włosy, okulary przeciwsłoneczne i elementy otoczenia.

Zgłoszenia drogą internetową przyjmowane będą od 8 listopada do 10 grudnia 2021 roku.

Konferencja ministra zdrowia Adama Niedzielskiego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie