Co ciekawe, „nafciarze” są wyżej niż np. Zawisza Bydgoszcz czy Piast Gliwice, który wywalczył w tym roku awans do ekstraklasy. O „nafciarzach” ukazało się 406 publikacji prasowych i 358 internetowych, co daje ich w sumie 764. O najmniej medialnym klubie ekstraklasy, Podbeskidziu Bielsko-Biała pisano blisko 1300 razy.
Suma publikacji prasowych i internetowych na temat klubów I ligi – marzec 2012
Arka Gdynia – 686 (prasa); 698 (Internet)
Pogoń Szczecin – 539;339
Polonia Bytom – 460;306
Wisła Płock – 406;358
Zawisza Bydgoszcz – 424;306
Warta Poznań – 425;263
Piast Gliwice – 375;288
Sandecja Nowy Sącz – 387;264
GKS Bogdanka – 383;217
Olimpia Grudziądz – 338;234
Ruch Radzionków – 326;244
GKS Katowice – 333;193
Flota Świnoujście – 320;205
Olimpia Elbląg – 304;207
Kolejarz Stróże – 294;159
KS Polkowice – 260;180
Termalica Bruk-Bet Nieciecza – 218;206
Dolcan Ząbki – 245;157
Czytaj także: "Nafciarze" najbardziej medialni w I lidze
Jeśli chodzi o prasę, to informacje o Wiśle częściej można było znaleźć w wydawnictwach lokalnych. Zaledwie 27 proc. informacji o klubie znalazło się w mediach ogólnopolskich. Potencjał medialny Wisły przekłada się ekwiwalent reklamowy w wysokości nieco ponad 4,2mln zł.
Codziennie najświeższe informacje z Płocka na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?