Będzie ono finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Dlatego też kompleksowa usługa w zakresie demontażu, załadunku i transportu materiałów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwiania będzie finansowana z tych środków. Zadanie to ma na celu pomoc mieszkańcom Płocka w pozbyciu się azbestu w bezpieczny i ekologiczny sposób.
Czytaj także: Firma z Gostynina przebuduje skrzyżowanie Bielska-Targowa
Wszystkie osoby fizyczne i wspólnoty mieszkaniowe, które w 2013 roku planują usunięcie wyrobów zawierających azbest (pokrycia dachowe oraz płyty stanowiące osłonę balkonów) powinny zgłosić się do Urzędu Miasta Płocka do Oddziału Ochrony Środowiska - pok. E-52 (II piętro, wejście od ul. Kazimierza Wielkiego 2a), tel. 367 15 12 w terminie do 1 marca 2013 roku w godzinach pracy Urzędu.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Jak kupić dobry miód? 7 kroków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?