Program edukacji konsumenckiej obejmuje jedną godzinę lekcyjną (np. godzinę wychowawczą lub lekcję przedsiębiorczości). Zakres tematyczny zajęć zawiera omówienie podstawowych instytucji prawnych chroniących konsumenta, uzupełnionych o przykłady dostosowane do doświadczeń konsumenckich młodzieży. Przewidziana jest również możliwość zadawania rzecznikowi pytań z zakresu spraw konsumenckich.
Czytaj także: Płocczanie mogą zgłaszać propozycje do "Budżetu obywatelskiego"
Zajęcia prowadzone przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów w szkołach są nieodpłatne. Istnieje również możliwość zorganizowania spotkania młodzieży z Rzecznikiem w Urzędzie Miasta Płocka. Wszystkie zainteresowane szkoły ponadgimnazjalne, które nie podjęły jeszcze kontaktu z Rzecznikiem i nie wyraziły woli udziału w programie, proszone są o kontakt z Urzędem Miasta Płocka – Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów, 09-400 Płock ul. 3 Maja 16, III piętro, pok. 316, 317 lub pod numer telefonu: (24) 367-15-81.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?