Kilka tygodni temu środowisko płockiej piłki ręcznej spotkało się w Urzędzie Miasta Płocka. Wtedy narodził się pomysł kampanii promocyjnej pod nazwą „Let's meet in Płock Euro 2016” skierowanej do płocczan oraz wszystkich fanów piłki ręcznej w Polsce. Teraz podejmujemy kroki, których celem jest poprawa frekwencji na meczach Wisły Płock, a tym samym ukazanie potencjału miasta i jego mieszkańców w świetle organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 w Polsce. - Nie będzie sukcesu, jeśli nie będzie pełnych hal, a to jest bardzo trudne zadanie do wykonania. Pokazanie podczas transmisji telewizyjnych pustych hal przynosi odwrotny skutek od zamierzonego. To byłaby antypromocja dyscypliny- mówił Marcin Herra, wiceprezes ds. rozwoju w Związku Piłki Ręcznej w Polsce.
Czytaj także: PSSPR organizuje wyjazd na "Świętą wojnę" do Kielc
- Płock to zadanie już wykonał. Z meczu na mecz widać, że miasto posiada coraz bardziej zaangażowanych kibiców i jest gotowe aby tak znacząca impreza sportowa zagościła w najsilniejszym ośrodku szczypiorniaka w Polsce - odpowiada prezydent Andrzej Nowakowski. Dlatego zapraszamy wszystkich fanów i sympatyków piłki ręcznej w Płocku i całej Polsce do wspólnego kibicowania podczas meczów w hali Orlen Arena w Płocku. Każdy mecz: ligowy, europejski czy na poziomie reprezentacji narodowej jest wielkim przeżyciem i dostarcza niezapomnianych wrażeń.
Czytaj także: Gładkie zwycięstwo "biało-czerwonych" w Orlen Arenie
Przed nami niespełna 3 lata aby przekonać, że Płock i jego mieszkańcy są kluczem do sukcesu promocyjnego i organizacyjnego Euro 2016. W ostatnim tylko roku płocczanie uczestniczyli w 32 meczach zorganizowanych w Orlen Arenie, w tym z udziałem reprezentacji narodowych i czołowych zawodników z całej Europy. Gorące wsparcie ze strony kibiców tylko potwierdza słowa, że w Płocku „są oni ósmym zawodnikiem drużyny”.
Początek kampanii promocyjnej zaplanowany jest na sobotę 16 lutego podczas meczu Wisła Płock - Team Tvis Holstebro. Tego dnia zostanie zaprezentowane nowe obrandowanie hali i uruchomiona zostanie dedykowana strona internetowa i fanpage na Facebooku. Ambasadorami kampanii, obok sympatyków piłki ręcznej, są zawodnicy Wisły Płock, którzy swoje mecze rozegrają w koszulkach z nowym logo.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?