Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zmiana logo festiwalu Audioriver

materiały prasowe
materiały prasowe
Festiwal Audioriver, który od 2006 roku odbywa się w Płocku, wprowadza nowe logo i odświeża stronę internetową. Odmienione logo charakteryzuje zupełnie nowy symbol oraz odświeżona typografia, a hasło reklamowe Audioriver oraz nazwy projektów towarzyszących festiwalowi zostały przetłumaczone na język angielski.

- Celem zmian nie był całkowity rebranding, a lifting, bo u podstaw naszej marki wciąż leżą te same wartości. Programowo też nie planujemy żadnych rewolucji, więc zależało nam na odświeżeniu wizerunku, a nie na totalnej przemianie. Przez te siedem lat od powstania festiwalu i jego logotypu, my i nasza marka mocno się rozwinęliśmy i najwyższa pora, by i nasz wizerunek nabrał więcej dojrzałości – mówi rzecznik prasowy i dyrektor marketingu Audioriver, Łukasz Napora.

Czytaj także: Płock: W lipcu trzydniowy Reggaeland - jedną z gwiazd będzie Shaggy [ZDJĘCIA]

Zupełną nowością w znaku Audioriver jest symbol przedstawiający nachodzące na siebie litery AR. Zastąpił on okrąg z wpisaną w środek nazwą miasta Płock. - Nasz festiwal to oczywiście i przede wszystkim Płock, ale przecież nie tylko. Organizujemy także Konferencję Muzyczną Audioriver, która w 2011 roku odbyła się w Warszawie, w 2012 w Poznaniu, a teraz odwiedzi jeszcze inne miasto. Poza tym planujemy kolejny projekt realizowany pod marką festiwalu, który także będzie organizowany poza Płockiem. Potrzebowaliśmy więc symbolu bardziej uniwersalnego. Takiego, który będzie dobrze działał ze wszystkimi naszymi submarkami – odpowiada Napora.

Czytaj także: Pierwszy dzień festiwalu Audioriver w Płocku [ZDJĘCIA]

Jak „AR” funkcjonuje z submarkami festiwalu widać na przykładzie nowego znaku Konferencji Muzycznej Audioriver oraz Rynku Niezależnego Audioriver. - Nasz festiwal jest odwiedzany przez coraz większą liczbę obcokrajowców, dlatego te nazwy będą od teraz w języku angielskim. Coraz więcej międzynarodowych mediów o nas pisze, a ostatni sukces w postaci dostania się do dziesiątki najlepszych wydarzeń zagranicznych na UK Festival Awards sprawił, że jeszcze bardziej zainteresowała się nami brytyjska publiczność. Stąd też nie tylko wprowadzenie anglojęzycznych logotypów, ale i przetłumaczenie tagline’u z podstawowego znaku Audioriver: festiwal świata niezależnego to od dziś independent worlds festival. I odpowiadając od razu na narzucające się pytanie – tak, celowo przeszliśmy na liczbę mnogą, bo w języku angielskim lepiej oddaje ona to, co chcieliśmy przekazać - mówi Napora.

Czytaj także: Drugi dzień festiwalu Audioriver 2012 w Płocku [ZDJĘCIA]

W Polsce zmiana języka widoczna będzie jedynie na poziomie logotypów, ponieważ w komunikacji public relations czy na stronie internetowej organizatorzy nadal będą określać swoje wydarzenie mianem festiwalu świata niezależnego oraz posługiwać się nazwami Rynek Niezależny i Konferencja Muzyczna Audioriver. Wspomniana strona internetowa – www.audioriver.pl – także przeszła delikatny lifting. Wszystko po to, by wizerunek festiwalu tworzył jedną, spójną całość. Lifting logo i strony internetowej zrealizowała agencja yellowmonkey – ta sama, która od 2010 roku obsługuje festiwal od strony graficznej. Kodowaniem strony www także zajął się wieloletni partner Audioriver, czyli firma 76SG.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Instahistorie z VIKI GABOR

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na plock.naszemiasto.pl Nasze Miasto