Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rada Pożytku Publicznego w Płocku. Wybrano nowych członków na 3-letnią kadencję, a prezydent życzył owocnej współpracy

Patrycja Seklecka
Patrycja Seklecka
Urząd Miasta Płocka
Wczoraj (02.02.2022) prezydent Andrzej Nowakowski wręczył nominacje nowym członkom Płockiej Rady Pożytku Publicznego. Rada składa się z 15 osób, a jej przewodniczącym został Leszek Kopczyński z Komisji Dialogu Obywatelskiego ds. zdrowia i profilaktyki uzależnień.

Nowa Rada Pożytku Publicznego liczy 15 członków - właśnie tyle nominacji wręczył w środę (02.02.2022) prezydent Andrzej Nowakowski. Przewodniczącym został Leszek Kopczyński związany z Komisją Dialogu Obywatelskiego ds. zdrowia i profilaktyki uzależnień.

Dziś z przyjemnością wręczyłem nominacje, wraz z życzeniami owocnej współpracy z płockim samorządem, skutecznego promowania dobrych praktyk współdziałania miasta z organizacjami pozarządowymi oraz wiele satysfakcji z podejmowanych działań - napisał na Facebooku prezydent Andrzej Nowakowski.

Rada Pożytku Publicznego w Płocku. Wybrano nowych członków n...

Nową radę wybrano na 3-letnią kadencję, a w jej skład wchodzi 9 przedstawicieli organizacji pozarządowych, 3 przedstawicieli Rady Miasta Płocka oraz 3 przedstawicieli Prezydenta Miasta Płocka Andrzeja Nowakowskiego.

Będziemy dalej działać na rzecz tych, którzy głosu nie mają i to my tym głosem chcemy być i jesteśmy - naszych płockich zwierząt - napisała na Facebooku Marta Krasuska, nowa członkini rady.

Czym zajmuje się Rada Pożytku Publicznego

Jak podaje Urząd Miasta Płocka, do zadań rady należą m.in.:

  • opiniowanie projektów bądź zmian dotyczących strategii, polityk, programów i innych dokumentów,
  • opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych, w tym programów współpracy,
  • wyrażanie opinii w sprawach dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych,
    udzielanie pomocy i wyrażanie opinii w przypadku sporów między organami administracji publicznej a organizacjami pozarządowymi,
  • wyrażanie opinii w sprawach dotyczących zadań publicznych, w tym zlecania tych zadań do realizacji przez organizacje pozarządowe oraz w sprawach rekomendowanych standardów realizacji zadań publicznych,
  • współtworzenie i opiniowanie kierunków działań Prezydenta, urzędu oraz komórek organizacyjnych w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • przygotowywanie we współpracy z Dyrektorem Wydziału Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych UMP projektu programu współpracy,
  • udział w ewaluacji polityk publicznych.
od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na plock.naszemiasto.pl Nasze Miasto