Chęć udziału w targach zgłosiło 30 podmiotów. Organizatorzy wybrali spośród nich 20. Warto podkreślić, że udział w targach jest bezpłatny. - Naszym celem nigdy nie było zarabianie na tym projekcie. Wiele firm, które się u nas pojawia, nie posiada dużych budżetów na promocję, więc chcieliśmy im dać darmową możliwość komunikacji z ich grupą docelową. Audioriver to w tej chwili największy festiwal z muzyką elektroniczną w Polsce, więc jeśli ktoś ma firmę zajmującą się takimi brzmieniami, trudno sobie wyobrazić lepsze miejsce do promocji – mówi Łukasz Napora, rzecznik prasowy Audioriver.
Czytaj także: Filmowe propozycje organizatorów Audioriver
Targi Muzyczne to najważniejszy element dziennej części festiwalu. Istotne było więc, by chętni mieli do zaprezentowania coś ciekawego. - Tu nie chodzi o postawienie jednego krzesła i stolika z ulotkami. Wybieramy tylko te firmy, które ciekawie przedstawią swoją ofertę lub zaoferują fanom Audioriver coś specjalnego – dodał Napora.
Swoje stanowisko ustawi np. agencja artystyczno-promocyjna Arts Hypnotic, na którym chętni będą mogli wspólnie stworzyć utwór muzyczny. W namiocie portalu www.musicextremer.pl wszyscy twórcy i producenci będą mogli nieodpłatnie umieścić swoje dzieła w sklepach iTunes, Amazon i Beatport. Spośród wytwórni do Płocka przyjadą Pink Kong, Rec.Out i We Are Your Music Mate. Pojawi się także koszaliński klub Plastelina, oraz alternatywne radio prosto z Wrocławia - Akademickie Radio Luz. Swoje stanowiska będą mieć także sklepy LFX, Mash-Up Records, Skylark Records, Side One i Vinylex i marka odzieżowa kokoCunt.
Czytaj także: Jedziesz na Audioriver? Sprawdź, ile kosztuje nocleg na polu namiotowym
Fanów sprzętu ucieszy informacja o tym, że do Płocka przyjedzie Mega Music, czyli dystrybutor takich marek, jak KORG, Native Instruments, Arturia czy UDG. Po raz kolejny pojawią się w naszym mieście także przedstawiciele IM@HOME. - Aż sześć firm jest z nami od początku Targów. Z dotąd niewymienionych, w Płocku po raz trzeci pojawi się bydgoska agencja lubiszTo! To doskonale świadczy o skuteczności tego przedsięwzięcia – o tym, że obecność w Płocku podczas Audioriver przynosi wymierne korzyści. Cieszymy się też bardzo z tego, że prezentują się u nas inne festiwale. W ten sposób zarówno my, jak i one, pokazujemy, że możliwa jest zdrowa konkurencja na jednym rynku. Że nawet gdy nasze grupy docelowe częściowo się pokrywają, to nie musimy wzajemnie się wyniszczać. Wręcz przeciwnie – potrafimy się wspierać i wspólnie budować polską scenę – mówi Napora. W tym roku na targach pojawią się organizatorzy FreeFormFestivalu, Original Source Up To Date, Plateax oraz Mayday Polska i Soundtropolis.
Codziennie najświeższe informacje z Płocka na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?