Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Medialność Wisły Płock - media lubią pisać o "nafciarzach"

Redakcja
Wisła Płock jest jednym z najbardziej medialnych klubów w I lidze
Wisła Płock jest jednym z najbardziej medialnych klubów w I lidze materiały prasowe
Medialność Wisły Płock w październiku prezentuje się całkiem nieźle. Liderami są oczywiście kluby T-Mobile Ekstraklasy, na czele z Legią Warszawa i Górnikiem Zabrze. Według raportu Press-Service Monitoring Mediów "Polska Piłka", "nafciarze" zajmują drugie miejsce wśród klubów I ligi.

Medialność Wisły Płock - za plecami Arki
Niekwestionowanym liderem wśród klubów I ligi jest Arka Gdynia, na której temat pojawiło się 830 publikacji. Druga jest Wisła, o której pisano 744 razy. W Internecie opublikowano 415 artykułów, co czyni ją liderem pod tym względem. prasie ukazało się 329 publikacji, co daje Wiśle miejsce w środku stawki. W zdecydowanej większości, bo w 73,6 proc. przypadków była to prasa regionalna. 26,4 proc. artykułów pojawiło się w prasie ogólnopolskiej.

Medialność Wisły Płock

Czytaj także: Plan przygotowań Wisły Płock - dwa obozy i 10 sparingów

Medialność Wisły Płock w przeliczeniu na pieniądze
Press-Service Monitoring Mediów przygotowali też zestawienie prezentujące wycenę publikacji prasowych. Przy Wiśle znalazła się kwota blisko 2,4 mln zł. Lepszy wynik osiągnęły m.in. GKS Katowice (4,1 mln zł), Arka Gdynia (3,5 mln zł( i GKS Bełchatów (3,3 mln zł).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na plock.naszemiasto.pl Nasze Miasto