Medialność Wisły Płock - za plecami Arki
Niekwestionowanym liderem wśród klubów I ligi jest Arka Gdynia, na której temat pojawiło się 830 publikacji. Druga jest Wisła, o której pisano 744 razy. W Internecie opublikowano 415 artykułów, co czyni ją liderem pod tym względem. prasie ukazało się 329 publikacji, co daje Wiśle miejsce w środku stawki. W zdecydowanej większości, bo w 73,6 proc. przypadków była to prasa regionalna. 26,4 proc. artykułów pojawiło się w prasie ogólnopolskiej.
Medialność Wisły Płock
Czytaj także: Plan przygotowań Wisły Płock - dwa obozy i 10 sparingów
Medialność Wisły Płock w przeliczeniu na pieniądze
Press-Service Monitoring Mediów przygotowali też zestawienie prezentujące wycenę publikacji prasowych. Przy Wiśle znalazła się kwota blisko 2,4 mln zł. Lepszy wynik osiągnęły m.in. GKS Katowice (4,1 mln zł), Arka Gdynia (3,5 mln zł( i GKS Bełchatów (3,3 mln zł).
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?